• baner2.png
  • baner5.jpg
  • baner6.jpg
  • baner11.jpg
  • baner12.jpg

 

 

  • RODZINA Tu powstaje człowiek
  • NIEGRZECZNE DZIECI 9 kroków do posłuszeństwa. Praktyczny przewodnik
  • TRENING UMIEJĘTNOŚCI WYCHOWAWCZYCH Dla rodziców i specjalistów. Praktyczny przewodnik
  • ZABURZENIA ZACHOWANIA U DZIECI Teoria i praktyka
  • SPOSÓB NA TRUDNE DZIECKO Przyjazna terapia behawioralna
  • JAK PRACOWAĆ Z DZIECIĘCYMI GRUPAMI TERAPEUTYCZNYMI. Podręcznik dla psychologów, pedagogów i pracowników socjalnych
  • PSYCHOLOGIA DZIECKA
  • DZIECI Z ZABURZENIAMI ŁĄCZONYMI: ADHD, trudności w nauce, zespół Aspergera, zespół Touretta, depresja dwubiegunowa i inne zaburzenia
  • MOTYWOWANIE UCZNIÓW DO NAUKI
  • WYCHOWAĆ DZIECKO Z ADD I ADHD... Nie mogę? Nie zrobię? Praktyczne strategie opanowania trudnych zachowań dzieci z ADD i ADHD
  • DZIECKO Z ZABURZENIAMI ROZWOJU I ZACHOWANIA W KLASIE SZKOLNEJ Vademecum nauczycieli i rodziców
  • GNIEWNE DZIECKO
  • WYSTARCZAJĄCO DOBRZY RODZICE Jak wychowywać dziecko
  • MOBBING W SZKOLE
  • NIECHĘĆ DO SZKOŁY
  • TERAPIA PEDAGOGICZNA Zaburzenia rozwoju psychoruchowego u dzieci
  • TERAPIA PEDAGOGICZNA Zagadnienia praktyczne i propozycje zajęć
  • KIEDY POZWOLIĆ?, KIEDY ZABRONIĆ?
  • ZABURZENIA W ZACHOWANIU DZIECI I MŁODZIEŻY w kontekście trudnych sytuacji szkolnych i pozaszkolnych
  • DIAGNOSTYKA PEDAGOGICZNA wybrane obszary badawcze i rozwiązania praktyczne
  • AGRESJA ELEKTRONICZNA w śród dzieci i młodzieży
  • ODRZUCENIE RÓWIEŚNICZE W KLASIE SZKOLNEJ
  • JAK WSPIERAĆ DZIECKO W NAUCE niezbędnik aktywnego rodzica
  • ZABURZENIA OKRESU DZIECIŃSTWA I ADOLESCENCJI
  • WYCHOWANIE BEZ PORAŻEK W SZKOLE
  • JAK MÓWIĆ DO NASTOLATKÓW ŻEBY NAS SŁUCHAŁY, JAK SŁUCHAĆ,ŻEBY MÓWIŁY
  • RODZEŃSTWO BEZ RYWALIZACJI
  • JAK MÓWIĆ, ŻEB6Y DZIECI SIĘ UCZYŁY
  • WYZWOLENIE RODZICE, WYZWOLONE DZIECI
  • JAK MÓWIĆ ŻEBY DZIECI NAS SŁUCHAŁY, JAK SŁUCHAĆ,ŻEBY MÓWIŁY
  • ODMIEŃ SWOJE DZIECKO DO PIĄTKU
  • MOJE DZIECKO CZ.2
  • ROZWÓJ PSYCHICZNY DZIECKA OD 0 DO 10 LAT
  • GDY DZIECKO SIĘ BOI
  • NIEPOSŁUSZNE DZIECKO
  • WYCHOWANIE BEZ PORAŻEK
  • WYCHOWANIE BEZ PORAŻEK W PRAKTYCE
  • TRUDNE DZIECKO
  • KOMPETENCJE DIAGNOSTYCZNE I TERAPEUTYCZNE NAUCZYCIELA
  • DIAGNOZA PSYCHOPEDAGOGICZNA podstawowe problemy i rozwiązania
  • DZIECI I MŁODZIEŻ W KŁOPOCIE
  • BAJKI TERAPEUTYCZNE CZ.1
  • BAJKI TERAPEUTYCZNE CZ.2