• baner2.png
  • baner5.jpg
  • baner6.jpg
  • baner11.jpg
  • baner12.jpg

 

 

 

Regulamin korzystania

z platformy MS Office 365 dla Edukacji

w Szkole Podstawowej nr 3 im. Czesława Niemena  w Świebodzinie

 

 

 

 

  • 1. Postanowienia ogólne
  1. Korzystanie z Usługi (w tym z komunikatora MS Teams) jest bezpłatne.
  2. Warunkiem korzystania z Usługi jest posiadanie statusu ucznia Szkoły Podstawowej nr 3.
  3. Usługa polega na udostępnieniu Uczniowi dostępu do Ms Office 365, w tym aplikacji MS Teams.
  4. Korzystanie z usługi możliwe jest z dowolnego komputera z dostępem do internetu poprzez dowolną aktualną przeglądarkę internetową. Z części usług można korzystać także za pomocą urządzeń mobilnych typu tablet, smartfon itp.
  5. Szkoła zastrzega sobie prawo do zmiany funkcjonalności usługi MS Office 365. O zmianach Uczniowie będą informowani za pośrednictwem dziennika elektronicznego.
  6. Szkoła zobowiązuje się do monitorowania działania systemu MS Office 365, w tym komunikatora MS Teams.
  7. Aktywowanie usługi następuje po zaakceptowaniu informacji o zapoznaniu się z przepisami niniejszego Regulaminu.
  8. Konto jest wykorzystywane w komunikacji Szkoły z Uczniem.
  9. Szkoła Podstawowa nr 3 może wykorzystywać konta wyłącznie do celów wynikających z jej działalności statutowej.
  10. Szkoła Podstawowa nr 3 nie ponosi odpowiedzialności za straty Ucznia wynikające z korzystania z konta.
  11. Nadzór nad działalnością Usługi sprawuje wyznaczony przez Szkołę administrator – pracownik SP3.

 

  • 2. Prawa i obowiązki ucznia
  1. Uczeń ma prawo:
    1. korzystania z Usługi, o której mowa w § 1 niniejszego regulaminu;
    2. prywatności danych przechowywanych na serwerze.
  2. Uczeń ma obowiązek:
    1. przestrzegania niniejszego regulaminu;
    2. podporządkowywania się zaleceniom administratora serwera:
      • dbania o ochronę dostępu do własnego konta (nie podawać hasła do konta, ani nie udostępniać konta osobom trzecim itp.),
      • natychmiast zgłaszać znalezione nieprawidłowości w systemie,
      • używać bezpiecznych haseł;
    3. przed każdymi zajęciami wyłączania wszystkiego, co ma na komputerze lub komórce. To, co dzieje się w tle, może po prostu rozpraszać i przeszkadzać w zajęciach;
    4. NIE odzywania się do innych wulgarnie, nie wyśmiewania innych, nie krytykowania, nie obrażania;
    5. logowania się zawsze swoim imieniem i nazwiskiem, nie może podszywać się pod nikogo innego oraz zmieniać nicków w czasie lekcji;
    6. dla bezpieczeństwa wszystkich uczestników lekcji nie podawania nikomu spoza klasy hasła dostępu do zajęć. Link i hasło do lekcji online jest indywidualne dla każdej klasy;
    7. zaniechania nagrywania, fotografowania, robienia print screenów i upubliczniania wszystkiego, co się dzieje w Usłudze. Złamanie tej ważnej zasady wiąże się nie tylko wykluczeniem z lekcji, ale też z konsekwencjami prawnymi;
    8. zabierania głosu na zajęciach w kolejności ustalonej przez nauczyciela, który prowadzi zajęcia – uczeń może zgłosić się do odpowiedzi;
    9. nie podnoszenia głosu na innych uczestników. Ani mówiąc przez komunikator, ani w trakcie aktywności na forach - NIE PISZ CAPS LOCKIEM;
    10. uczestniczyć w zajęciach online ze skupieniem. Szanujmy swój czas i koncentrujmy się na tym, co dzieje się na zajęciach. Jeśli zajęcia będą zakłócane, nauczyciel może wyciszać klasę i dać dostęp do mikrofonu tylko wskazanym uczniom.

 

  • 3. Postanowienia końcowe
  1. Reklamacje, uwagi, komentarze oraz pytania dotyczące działania Usługi można zgłaszać poprzez dziennik elektroniczny do dyrekcji szkoły.
  2. W przypadku reklamacji Szkoła zastrzega sobie prawo do odpowiedzi w terminie 14 dni roboczych od dnia jej wpłynięcia.
  3. Szkoła Podstawowa nr 3 zastrzega sobie prawo zmiany niniejszego regulaminu w dowolnej chwili bez podania przyczyny. O zmianach Uczniowie/Opiekunowie zostaną poinformowani przez dziennik elektroniczny.
  4. Kwestie sporne nieobjęte przepisami niniejszego Regulaminu rozstrzyga Dyrektor Szkoły lub osoba przez niego upoważniona.
  5. W sprawach nieuregulowanych niniejszym regulamin zastosowanie maja przepisy prawa powszechnie obowiązującego.

Regulamin został pozytywnie zaopiniowany przez Radę Rodziców i przez Samorząd Uczniowski.

Regulamin wchodzi w życie z dniem 6-05-2020 r.